_

Friday, March 16, 2012

PELANCARAN BANDAR HIJAU SERDANG


Adalah dimaklumkan pihak Universiti Putra Malaysia di bawah penyelarasan Pusat Pengembangan, Keusahawanan dan Pemajuan Profesional (APEEC) sedang dalam membangunkan Bandar Hijau Serdang dengan kerjasama Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) dan komitmen Pusat Tanggungjawab (PTJ) UPM yang lain.Justeru, Pelancaran Bandar Hijau Serdang akan dilangsungkan sebagai langkah pertama memperkenalkan Dasar Hijau UPM melalui aktiviti kitar semula dan aktiviti lain.Program akan dilaksanakan seperti ketetapan berikut:
Tarikh: 17 Mac 2012 (Sabtu)
Masa: 8.00 pagi hingga 4.00 petang
Tempat: Taman Tasik Sri Serdang, Seri Kembangan, Selangor
Pelbagai Demonstrasi dan pameran menarik yang menanti tuan/puan. Disamping itu juga, tuan/puan boleh bergembira bersama seisi keluarga dengan menyertai permainan dan pertandingan yang telah diatur berkonsepkan kitar semula.Jangan lepaskan peluang untuk memenangi hadiah yang ditawarkan.
Bagi sesiapa yang berminat menunggang basikal juga boleh menyertai Konvoi Basikal yang bermula seawal pagi 7.30 pagi pada hari tersebut dan berakhir pada 8.50 pagi. Bagi mereka yang berminat untuk menyertai konvoi basikal,boleh maklumkan kepada urusetia. Tuan/puan hanya perlu menyediakan basikal dan helmet untuk keselamatan.
Sebarang pertanyaan/makluman, boleh hubungi sekretariat program ini ditalian 03-89471821(Puan Ainul Mardhiyyah)/03-89471816(Puan HazreenDiana)/03-89471820 (Encik Zaidi Tajuddin).
Semua blogger dan seisi keluarga dijemput bersama untuk memeriahkan dan menjayakan program ini.Jom beramai-ramai kita memeriahkan Pelancaran Bandar Hijau Serdang dan merealisasikan Laboratosi Sosial Sri Serdang.